OpenSooq - السوق المفتوح
4.743 پێداچوونەوەکان دەربارەی تەبلێت
السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور ك
6
1
السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور ك 2
السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور ك 3
السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور ك 4
IQD180,000

السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (⁦⁦iPad⁩⁩ ⁦⁦9⁩⁩) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور ك

وەسف

السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور كلها شغالة تمام (كاميرات، بطارية، ، صوت)، بس للأمانة وإبراء الذمة الجهاز به نقطتين بالشاشة:
الشاشة الخارجية مبدلة سابقاً.
اللمس بمنتصف الشاشة يعلّق أحياناً (بحاجة إلى فقط فتح شاشة وتنضيف داخل حتى يرجع 100%).
الجهاز متاح للمعاينة، والبيع على حالته المذكورة والبركة للمشتري.
السعر: [180 ألف] .
الموقع: بغداد [معامل
للتواصل: [کلیک بکە بۆ پیشاندانی ژمارەی تەلەفۆن 96477345409XX

پرسیارە باوەکان

چەند ڕێکلام هەیە بۆ ئایپاد 9؟
ژمارەی ڕێکلامەکان بۆ ئایپاد 9 بریتییە لە 89 ڕێکلام.
چ باشترین ڕێگایە بۆ پەیوەندی کردن بە فرۆشیار بە شێوەیەکی سەلامەت؟
پێش پەیوەندی کردن، ڕێکلامەکە بە وردی بخوێنەوە و دڵنیابە لە گونجاوی پێویستییەکانت، پاشان دەتوانیت لە ڕێگەی تەلەفۆن یان چاتی ماڵپەڕەکە پەیوەندی بکەیت.
چۆن دەتوانم چاوپێکەوتنێکی سەلامەت ڕێک بخەم و دڵنیابم لە جۆری کاڵاکە؟
  • لە شوێنێکی گشتی چاوپێکەوتن بکە و کەسێک لەگەڵ خۆت ببە.
  • کاڵاکە بە وردی پشکنین بکە و بەراوردی لەگەڵ وەسفی ڕێکلامەکە بکە.
  • تەنها پاش دڵنیابوون لە دۆخی کاڵاکە، پرۆسەی کڕین تەواو بکە.
Avatar
زينب
0
08-07-2025
بینینی هەموو ڕێکلامەکان (2)

تێبینییە گشتییەکان

  • لە جێگەی گشتیدا دیدار بکە
  • پیشاپێش پارە مەدە
  • ئامێز لە بەراورد کردن بە قوڵی بکە

هەموو شتێک بفڕۆش لە بازاری ئازاد

دەتەوێت ڕیکلامێکی هاوشێوە زیاد بکەیت؟
ڕیکلامەکەت زیاد بکە ئێستا
promote

دەتەوێت بینینە زیاتر بۆ ڕیکلامەکەت؟

پڕومۆت یان دووبارە بڵاوی بکەرەوە بۆ لیستیگەڕەکت
زۆرترین ڕیکلامەکان