
6
1



IQD180,000
السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور ك
- مارکەئاپڵ
- مۆدێلئایپاد 9
- قەبارەی پاشەکەوتکردن64 GB
- قەبارەی شاشە10 انش
- بارودۆخبەکارهاتوو - باری باش
- پەیوەندیدارەکانچارجر
- تەمەن0 - 1 ساڵ
- ئایا دابینکردنی گەیاندن هەیە؟نەخێر
- گەڕەکحسینیە
- شاربەغدا
- بەشی لاوەکیتەبلێتەکان
- بەشمۆبایل و تابڵێت
- ئیشتێک ژمارە283026826
- بەرواری بڵاوکردنەوە23-06-2026
وەسف
السلام عليكم شباب، عندي آيباد جيل تاسع (iPad 9) أريد أبيعه. الجهاز نظيف من كل النواحي وباقي الأمور كلها شغالة تمام (كاميرات، بطارية، ، صوت)، بس للأمانة وإبراء الذمة الجهاز به نقطتين بالشاشة:
الشاشة الخارجية مبدلة سابقاً.
اللمس بمنتصف الشاشة يعلّق أحياناً (بحاجة إلى فقط فتح شاشة وتنضيف داخل حتى يرجع 100%).
الجهاز متاح للمعاينة، والبيع على حالته المذكورة والبركة للمشتري.
السعر: [180 ألف] .
الموقع: بغداد [معامل
للتواصل: [کلیک بکە بۆ پیشاندانی ژمارەی تەلەفۆن 96477345409XX
الشاشة الخارجية مبدلة سابقاً.
اللمس بمنتصف الشاشة يعلّق أحياناً (بحاجة إلى فقط فتح شاشة وتنضيف داخل حتى يرجع 100%).
الجهاز متاح للمعاينة، والبيع على حالته المذكورة والبركة للمشتري.
السعر: [180 ألف] .
الموقع: بغداد [معامل
للتواصل: [کلیک بکە بۆ پیشاندانی ژمارەی تەلەفۆن 96477345409XX
پرسیارە باوەکان
چەند ڕێکلام هەیە بۆ ئایپاد 9؟
چ باشترین ڕێگایە بۆ پەیوەندی کردن بە فرۆشیار بە شێوەیەکی سەلامەت؟
چۆن دەتوانم چاوپێکەوتنێکی سەلامەت ڕێک بخەم و دڵنیابم لە جۆری کاڵاکە؟
0
08-07-2025
تێبینییە گشتییەکان
- لە جێگەی گشتیدا دیدار بکە
- پیشاپێش پارە مەدە
- ئامێز لە بەراورد کردن بە قوڵی بکە
هەموو شتێک بفڕۆش لە بازاری ئازاد
دەتەوێت ڕیکلامێکی هاوشێوە زیاد بکەیت؟
ڕیکلامەکەت زیاد بکە ئێستا

دەتەوێت بینینە زیاتر بۆ ڕیکلامەکەت؟
پڕومۆت یان دووبارە بڵاوی بکەرەوە بۆ لیستیگەڕەکت
زۆرترین ڕیکلامەکان


















